Regulamin Karolina Hanus
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i
rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej:
www.praktykazdrowia.pl - Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez
Usługodawcę, - Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony
nieodpłatnie na stronie www.praktykazdrowia.pl/ragulamin-karolina-hanusw formie, która
umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie
się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją, - Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt,
dostępna pod
adresem https://app.medfile.pl/register/no_clients/uuid/cb17219d-0f23-3894-4c38-df52ce5d9436
/ - Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi
możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną, - Usługodawca – Karolina Hanus prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Fizjoterapia
uroginekologiczna Karolina Hanus,
37-100 Łańcut ul. Głowackiego 28a
NIP 8151788674
adres e-mail do kontaktu: karolinahanus05@op.pl
tel. 667735465 - Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować
jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi. - Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy
rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty - Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu
zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”. - Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
- uiścić przedpłatę w formie zaliczki w wysokości 50% ceny wizyty wskazanej przy wyborze terminu
wizyty. - Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z
prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności
prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego. - Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu
rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty. - Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest uiszczenie przedpłaty w formie zaliczki w
wysokości nie mniejszej niż 50% ceny wizyty wynikającej z Cennika. Przedpłatę uważa się za dokonaną
dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez
serwis PayU. - W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24 h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w
przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje
się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów. - Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
- za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy.
- Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z
powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w
formularzu rejestracyjnym.
§ 3. Reklamacje - Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie. - Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania
reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty - Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W
przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie,
uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi. - Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres email Usługodawcy podany w Regulaminie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania
rezerwacji. - Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie skutkuje
przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny. - Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej
skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia
przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do
anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega
zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia. - Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na
godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty.
W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci
Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty. - Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu
wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne - Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu
komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków: - korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome,
Mozilla Firefox, Opera lub Safari, - korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
- minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-
bitowych, - minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i
ciasteczek, - stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
- rachunku bankowego,
- konta poczty elektronicznej,
- telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe - Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem
właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy. - W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy
powszechnie obowiązującego prawa polskiego. - Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 19.07.2021